Translate

понеделник, 3 октомври 2011 г.

Награди за игра 23- Мечтания дом!


Здравейте, нали още е понеделник?

Малко е късно вече, но все още е днес :-) И е време да обявим победителите от тази така романтична и уютна игра. Много , много красота отново. Браво на всички момичета! Много се радвам, че се постарахте за играта и че ни поканихте дружно на гости.  Благодаря и на всички гласуващи и за вас аплодисменти, отново бяхте активни и помогнахте много.

Хайде без да увъртам повече, така или иначе закъснях с публикацията:

Тадаааааааан:

Победителя е


2. Ivanina  - с 23точки.

Нейни достойни подгласници са
9. Svetla  
и 
5. Lara  
 Който иска може да си сложе по едно лого в блога за спомен от играта ни.





А първия гласувал за победителя, който печели награда  отново за 23 точки е Petrа.  Благодаря ти за находчивостта и помоща.


Малко уточнение относно наградите: Може би вече сте разбрали, че имаме голям проблем със сайта и за да не бавим наградите ви, реших да започна да качвам тук материалите , от които можете да си избирате и да ми пишете какво искате. Това също ще изисква време, за което се извинявам. Ще  се постарая да няма ощетени и всички спечелили награди до тук да бъдат удовлетворени.
 Така е като сме нация техническа  и вярваме в новите технологии, те понякога ни изневеряват и ... ни поставят в мнооооооооооого неудобни ситуации :-)


Честито момичета, радвам  се че се забавляваме заедно и ви благодаря за приятната компания през изминалите две седмици. Каня ви  най- учтиво и в следващата игра 24- "Ела с мен в ...". Абсолютно съм убедена, че ще ми е много приятно да дойда с вас някъде, където вие ме отведете.  



Хубава  вечер от мен!

4 коментара:

  1. Дони,благодаря ти за играта и темата,която ме накара да се размечтая така!Момичета,благодаря ви,че гласувахте за мен-направихте ме щастлива!

    ОтговорИзтриване
  2. Хей чудесен победител сте избрали, мен ме нямаше и нямаше как да гласувам и участвам, но съм напълно съгласна с вашия избор!Честито на момичетата :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ками усетихме липсата ти,но и новата тема е интересна, заповядай там :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Честито на победителките в това чудесно предизвикателство изпълнено с много мечти, много уют и красота.
    Благодаря на Дони за прекрасните идеи с които изпълва игрите си и за чудесните проекти с които ни вдъхновява..!

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!