Translate

петък, 28 октомври 2011 г.

Едно предложение....

Здравейте на всички преди да се "заиграем " с новата тема, както винаги прегледах малко блогове и попаднах на последната публикация на Dellany и ми хрумна нещо ! Имам предложение всички картички от предишния сезон на игирте нн, които сте ми изпратили и които не пожелахте да ви върна, сега да включа в инициативата "Аз творя за теб". Ако аз не успея да присъствам ,  ще намеря начин да бъдат предадени на тези които ще отидат и те да ги дарят. Много ще се радвма ако успеем да помогнем и очаквам вашето мнение!

В мен са прекрасните картичките на

 Руми,



Делянка,



Надето


Нели 





Момичета ако сте съгласни с предложението ми , ще се радвам да ми пишете!



3 коментара:

  1. Дони и ти си страхотна! Всички са толкова мили и отзивчиви! Аз мисля, че никой няма да има нещо против, а картичките са толкова красиви! Очаквам допълнителна информация от организаторите за евентуална възможност да им бъдат изпратени картички и от други градове! Надявам се да се видим там! Усмивки! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Дони мила знаеш ,че аз съм "За":))))Нека помогнем с каквото можем.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти Жени за подкрепата! :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!