Translate

петък, 30 септември 2011 г.

Игра 24- Ела с мен в...

Здравейте в петък! :-)

Време е за новата игра. Чудих се, каква да е точно новата тема? Мислих си и за прекрасните почивни дни и за недалечните празници и ми хрумна , че вече така или иначе сме си близки, нали ме поканихте на гости  "мечтания дом", та си викам можем да отидем някъде заедно и измислих следната тема: "Ела с мен в..."- вие ще решете къде да отидем.
Аз лично не съм ходила на много места по света, но пък в Париж искам да отида, пак и пак с любимия човек. Това е моето място за релакс. Толкова вълнуващ и пленителен град, просто е незабравим Париж. И в тази връзка аз ще ви заведа във Версай:









Моят проект не  е завършен докрай, смятам да го превърна в кутийка, но нямах търпение да ви го покажа. За него ме вдъхнови ето тази спалня може би  на Луй 14.





Ще ви очаквам да участвате с голямо нетърпение!

Хубав ден и поздрави от мен.


Тема : " Ела с мен в..."
Срок за участие : 14.10.2011г 23:59ч
Срок за гласуване: 16.10.2011г 23:59ч

Виж правилата









27 коментара:

  1. Лелеее, разкошен е твоят Версай! И аз съм "за" Париж - по всяко време на годината :)

    ОтговорИзтриване
  2. Впечатляващ проект, Дони!Наистина можеш да придобиеш представа за разкоша във Версай от него! Поздравления! Интересно предизвикателство ще се получи! Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви момичета :-) Радвмс е ,че ви харесва. Не съм го довършила съвсем, но ще стане... все някога в този живот:-) Ще се радвам да дайда с вас на любимото ви място и с вашите творения!

    ОтговорИзтриване
  4. УАУ..-прелест...Такъв разкош и великолепие..Истинаски Версай.. Благодаря ти,че го сподели! Много вдъхновяващо...

    ОтговорИзтриване
  5. Понеже наистина исках да се разходите до Париж с моята картичка ще я покажа тук,но тъй като прочетох за предизвикателството след като вече я бях пуснала, моля ви да не я класирате.

    ОтговорИзтриване
  6. Кали нещо не разбира? ЗАщо не искаш да участваш в класацията?

    ОтговорИзтриване
  7. Малко късно, но си пускам гласа за:
    Номер 2 - 3т
    Номер 10 - 2т.
    Номер 3 - 1т.

    Страхотна тема! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Мойте гласове са за:
    6. Petya -3т.
    17.Светла и Сашко -2т.
    18.Miss Emerald-1т.

    ОтговорИзтриване
  9. Моите гласове са за:
    Номер 2 Сveti - 3т
    Номер 18 Miss Emerald- 2т
    Номер 8 Диди - 1т

    ОтговорИзтриване
  10. Моите гласове са за:
    № 7 Красимира Иванова - 3 т.
    № 3 Диди - 2 т.
    № 2 Cveti - 1 т.

    ОтговорИзтриване
  11. Привет на всички, картичките ви са страхотни и избора е много труден. Все пак моите гласове са:
    3т. за 8.Диди
    2т. за 13.Голди
    1т. за 4.Калисто
    Успех на всички и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  12. Гласувам за:
    №11 - 3т
    №2 - 2т
    №9 - 1т
    Голямо удоволствие беше да разгледам всички предложения и ако имах възможност щях да дам глас за поне още три :-)

    ОтговорИзтриване
  13. Не можах да участвам,но с радост гласувам за много близки по стил и възприятие, за мен, творби:
    -№16-3т.
    -№11-2т.
    -№2-1т.
    За мен бе удоволствие!Пожелавам хубав уикенд!!!

    ОтговорИзтриване
  14. Здравейте и успех на всички ! Моят глас е :

    № 11 - 3 т
    № 8 - 2 т
    № 16 - 1 т

    ОтговорИзтриване
  15. Ох, на мен ми беше доста трудно да избера кой проект най много ми харесва , защото всичи са толкова интересни и оригинални . Накрая направих ето това класиране :
    № 4 - 3т.
    № 6 - 2т.
    № 7 - 1т.

    Поздрави на всички ! :)

    ОтговорИзтриване
  16. Прекрасни проекти и съответно труден избор, но въпреки това реших и да гласувам. Моят избор е такъв:
    №6 Petya - 3 т.
    №4 KalySto - 2 т.
    №10 Kaxala - 1 т.

    ОтговорИзтриване
  17. Ето и моите фаворити:
    11.Иванина - 3т.
    18.Мис Емералд - 2т.
    6.Петя -1т.

    ОтговорИзтриване
  18. №6 Petya -3т.
    №18 Miss Emerald -2т.
    №15Kami_bonbona -1т.

    ОтговорИзтриване
  19. № 6 - 3т
    № 17 - 2 т
    № 4 - 1т

    УСПЕХ, момичета..Всички проекти са много оригинални и избора е труден..

    ОтговорИзтриване
  20. Много красиви картички! Ако можеше, бих класирала поне още 4, но правилата са си правила:

    № 2, Цвети-3 точки
    № 4, Калисто-2 точки
    № 9, Делка -1 точка

    ОтговорИзтриване
  21. Изборът е много труден, но все пак:
    № 8 Диди - 3 т.
    № 11 Ivanina - 2 т.
    № 4 Kalysto - 1 т
    Успех на всички!

    ОтговорИзтриване
  22. №2. Цвети - 3т.
    №9. Делка - 2т.
    №18. Мис Есмералд - 1т.

    ОтговорИзтриване
  23. Истинско удоволствие беше да разгледам вси1ки разкошни картички. Жалко, че мога да отлича само 3, но таива са правилата :) Ето го и моя топ 3:
    № 18 Miss Emerald - 3 т
    № 4 KalySto - 2 т
    № 5 Petya - 1 т

    ОтговорИзтриване
  24. за No4 Kalysto - 3т.
    за No11 Ivanina - 2т.
    за No7 Красимира Иванова - 1т.
    Желая ви успех! :)

    ОтговорИзтриване
  25. за номер 14 - 3т.
    за номер 13 - 2т.
    за номер 8 - 1т.

    ОтговорИзтриване
  26. Здравейте, аз да ви подканям вас , накрая ще изпусна гласуването. Малко емоционални ще са моите номицании, но критерр за оценяването няма :-), така че
    4. KalySto - 3т- за Париж... винаги готов!
    17. Светла и Сашко - 2.т- уникално по рода си предложение, не мога да токажа!
    15. kami_bonbona - 1 т- така ме запали,че ще взема да опитам .... ако не друго имат готини пуловерчета ;-)
    Поздрави и до утре в преброяването!

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!