Translate

петък, 2 март 2012 г.

Игра 35- Здраве!

Здравейте на всички
Време е за новата игра. В последно време си мисля за типично българските неща и едно от тях , което ми хрумна е този израз, който за мене леко отчайващ и навяващ чувство на безпомощност, а "Живот и здраве"... еди какво си ще стане. Когато го каже някой , имам чувството че всеки момент ще се случи нещо лошо и този човек го е знаел че сте стане точно така. И като един вудо ритуал против всякакви болести реших да озаглавя играта "Здраве". Очаквам да ни покажете какво за вас е здравето- силна храна, лекарства, редовни прегледи при JP- то, достатъчно сън, дълги разходки сред природата или както казва Чърчил- хубава пура, силно уиски и най- важното никакъв спорт:-)? Надявам се , че  към публикациите си освен линк към играта ще напишете и няколко думи, за това какво за вас е здравето и защо именно с тази картичка участвате в играта! 

За мен лично здравето е нещо, което ме съпътства неотлъчно. Освен , това че не се наспивам достатъчно, другото е наред благодарение на .... както казва мъжът ми "20 годишна диета"... обожавам ябълки... пресни и сочни... превъзходни...златни или червени... без значение... важното е да има :-) И понеже ми попадна част от опаковката на една играчка реших да я запазя и да направя ето тази shaker картичка:


Използвала съм някакви останали хапчета с изтекъл срок и една плетка за шнур или панделка, която открих скоро и ме върна в детството, когато си плетяхме точно такива. 


Всичко най- усмихнато и ви очаквам с нетърпение!



Ще я включа в 

"Going Green" Whimsical Wednesday Challenge"




18 коментара:

  1. Много интересна идея ,за играта. Картичката е много хубава.По въпроса за здравето си мисля,че е внимание към количеството храна и НАЙ-ВАЖНОТО :Здрав дух!
    ХУБАВ ДЕН!

    ОтговорИзтриване
  2. Еха браво Дони!Да знаеш само откога съм си мислила как в блоговете за предизвикателства се прехвърлят едни и същи теми/с извинение го казвам ,но е така/.Радвам се ,че при теб винаги е една идея по-различно!Картичката е много идейна - Поздравявам те и хубав край на седмицата!

    ОтговорИзтриване
  3. Картичката ти много ми харесва! И идеята и посланието! Браво, Дони!

    ОтговорИзтриване
  4. Да се присъединя и аз към горе изказаните мнения относно свежите идеи и хрумки, както и за чудесната картичка! Браво, Дони!

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина, както обикновено, много нестандартна тема! Много ми допада! А картичката ти е страхотно хрумване!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви много, радвам се че ви е харесала идеята, пробвайте и вие и се надявам да участвате в играта:-)

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна тема за играта! Хубаво е наистина да се замислим, какво е за нас здравето! А картичката ти е оригинална, както и темата.! Поздравления за нестандартните идеи!

    ОтговорИзтриване
  8. Още една оригинална тема и чудесна картичка и прекрасно послание..
    Поздравление!
    И..също.."Една ябълка на ден, държи доктора надалече от мен.." :) (перефразирах английската поговорка, но тя е наистина много вярна и ти си живото доказателство за това :)
    Благодаря ти за чудесните теми, които измисляш!

    ОтговорИзтриване
  9. Как да разбирам играта продължава ли?
    И нещо не разбрах какви условия трябва да се изпълнят ,за правилно участие.Какво освен няколко думи трябва да добавим?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :-) Всичко си продължа, нязнамкакво те притесни Нели. Исках да отбележа че темата е много обща и за да няма "това не е по правилата" ви моля да споделите защо именно такава картичка сте направили:-) Всичко е наред и си творете със здраве на воля :-)

      Изтриване
  10. Дони, много ми хареса не само темата, не само твоята великолепна картичка, но и твоите "хапченца"! Привърженичка съм повече на зелените и на онези, хубавите ябълки, на точките, както им казвам от едно време, но обичам да си взимам дозата!

    ОтговорИзтриване
  11. Goergeous card! Thanks for joining us at DYSU this week!

    ОтговорИзтриване
  12. Very pretty and peaceful! Love the flowers! Thanks for playing at Whimsical Wednesdays!

    ОтговорИзтриване
  13. What a fabulous card. Love the flowers. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    ОтговорИзтриване
  14. Lovely. The flowers are beautiful. Thanks for playing with us this week at Whimsical Wednesdays. Hope to see you back again soon :)

    michelle
    http://mumoftwoblog.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  15. Very pretty! Thanks for joining the monochromatic challenge at Phindy's Place this week.

    ОтговорИзтриване
  16. Много идейна картичка! Колко опаковки като тази съм изхвърлила само...

    ОтговорИзтриване
  17. Very pretty, thanks for playing along with CMM!

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!