Translate

събота, 17 март 2012 г.

Победители от Игра 35- Здраве

Здравейте отново!
Благодаря от сърце на bejkoКраси , Мирише ми на Люляк  и Petya  , които се включиха в играта и успяха да се забавляват с нас. Проектите ви бяха страхотни, релаксиращи и много енергизиращи. Общото заключение е, че здравия сън  и качествената храна са само необходимите , но не и достатъчни условие за да сме здрави:-)  Всички ще получите награди от мен. Очаквам да ми  пишете на e-maila, а които иска може да си сложи и победителската купа на стената:-)




Стартира и новата игра 36-Геометрия, заповядайте да участвате и в нея!


Усмихнат и много слънчев ден!





2 коментара:

  1. Дони, благодаря ти за наградата.
    За мен беше удоволствие да се включа в играта!

    ОтговорИзтриване
  2. С мноооого голямо закъснение благодаря за наградата:)Както съм коментирала темите при теб винаги са били интересно предизвикателство.

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!