Translate

понеделник, 28 март 2011 г.

За SOS Детски селища

Здравейте отново, тъй като не се случва често, за съжаление, реших да отделя специално внимание на една от поръчките в on-line магазина. Днес Тянка Христова от София , си е поръча една от картичките-победителки от нашите игри.Това е картичката на Деси, от Игра 4- "Да използваме шаблони".



Тази картичка се изгуби някъде по пътя до мен и Деси я направи на ново, за което изключително и благодаря! Ето, че е имало защо- всики заедно ще помогнем на СОС селища, за което съм безкрайно щастлива!

Благодаря искренно и от сърце  както на Тянка Христова, така и на Деси !


В близките дни като изпратя сумата по сметката на СОС Дестски селища, ще публикувам и платежното.


Това което споделих с вас, наистина промени денят ми и ме направи щастлива!



3 коментара:

  1. Много съм щастлива, че Тянка Христова избра моята картичка!
    Дони, благодаря за шанса!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз ти балгодаря искренно! ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Excellent, what a weblog it is! This blog provides helpful information to us, keep it up.
    Feel free to surf my website - latest transfer news soccer

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!