Translate

четвъртък, 23 септември 2010 г.

Наградите за Игра No1

Здравейте на всички,
с удоволствие ви казвам , че тези който ми изпратиха до този момент адресите си ще получат нагадите си до 1-2 дни. Честито на всички. Останалите- очаквам ви и вас, който иска да си получи наградката да ми напише адреса си на mail@svatbenipokani.com.

За победителите - вече съм включива картичките им в on-line магазина . Това което съм обсъдила с тях  и не съм казала все още на вас е , че картичките от всички игрите ще се продават благотворително. За сега ще се вклчим в инициативатa   на  Елиета Попова и Силвия Маринова "Да дарим за SOS Детски селища - България" .


Очаквам ви и за Игра No2, да участвате със всякакви проекти от които  струи  вяра, надежда и любов.


Усмихнат и слънчев ден на всички от мен

2 коментара:

  1. Получих си наградката за топ3. Много благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че е пристигнала при теб надявам се да ти харесва и с удоволствие ще очаквам нещо готово с материалите :-)

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!