Translate

вторник, 7 септември 2010 г.

Игра !!!

Здравейте на всички!
С настъпването на онзи вълнуващ ден- 15 септември ние се вдъхновихме и решихме да направим една игра с всички вас. Темата разбира се е - "Отново на училище". Ще се радваме ако участвате като изразите своето настроение свързано с този ден в какъвто искате вие проект.
Условията са следните:
1.Можете да участвате с неограничен брой проекти , който до сега не сте публикували.
2. Всеки може да коментира и така да гласува само за  един проект. По този начин смятаме ,че е най - справедливо и не субективно.
3. Който от вас събере най - много гласове и коментари печели играта. Наградата е материали и възможност да продаде проекта си в магазаичето ни - www.arty-mark.com
4. Крайният срок за участие е полунощ на 14.09.2010 г.


Hello everyone!

With the coming of that exciting day-September 15 we decided to make a game with you all. The theme of course is - "Back to School. We will be happy if you participate as express your mood associated with that day in whatever project you want.
The conditions are as follows:

1.You can attend an unlimited number of projects, which until now have not posted.
2. Everyone can comment and vote for only one project. Thus we believe that is - fair and not subjective.
3. The winner is - whoever have many votes. The prize is materials and the opportunity to sell your project in our online shop - www.arty-mark.com
4. The deadline for applications is midnight on 09/14/2010
Here are our challenging for you:

Ето и нашето вдъхновеие към вас:


Успех и много слънчево настроение от нас.


Good luck and very sunny mood of us.

31 коментара:

  1. Дони мила страхотна идея:)))Нямам търпение да се включа:))))
    А къде ще пускаме линкове?

    Хубав и слънчев ден от мен:))))

    ОтговорИзтриване
  2. Бравооо,страхотно и идейно,ще се включа и аз!!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Браво Дони, прекрасна идея! Ще се включа с удоволствие!
    Поздрави: Мими

    ОтговорИзтриване
  4. Очаквам ви с нетърпение и любопитство ;-)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна идея! За съжаление за мен срока е невъзможен, но с удоволствие ще следя!

    ОтговорИзтриване
  6. Твърде късно разбрах за играта!!! Ноооо, се надявам че ще има и други!;)

    ОтговорИзтриване
  7. Според мен като идея това е чудесно начинание, но ще поама риска и ще си кажа каквото мисля.
    Мисля, че най-добре беше този, който дава наградата - да избере победителя, или той да бъде изтеглен на случаен принцип.
    Така с гласуване и коментиране нещата стават доста тромави.
    Не искам да засегна никого..
    Освен това при сегашния регламент - гласуването само за един човек 1-во, че е задължаващо и вероятно поставя хората в неудобно положение и 2-ро ги ограничава, особено ако имат повече от един фаворит като мен например.
    По-добре беше всеки да класира 3 проекта като например се точкуват - 1-вия с 3 точки, 2-рия с 2 точки и 3-тия с 1 точка.
    В следствие след всички гласове - тези точки да бъдат сумирани.
    По този начин ще се намали вероятността за дублиране на точките на двама участника.

    Като цяло мисля, че е малко рано за такъв тип игра с гласуване от публиката, защото липсва популяризиране. Кой разбрал, кой не разбрал.. И накрая резултата е слабата активност.

    При все това наистина аплодирам играта, която направи. Както и участничките, които толкова са се постарали. :)
    Браво момичета, проектите ви са много индивидуални и различни :)

    И за финал - аз няма да гласувам, защото при създалите се обстоятелства ако го направя - може самосиндикално да определя победителката (при липса на други гласували), което няма да е честно спрямо останалите.

    Хубав и усмихнат ден и се извинявам за дългия коментар :)

    ОтговорИзтриване
  8. Много ти благодаря Гери за съветите и препоръките и за дългия коментар:-) Най- вероятно си права, че трябва да се избират по няколко проекта с точкуване. Исках да избегна субективизма и да не решавам аз кой да спечели, защото много често тези които печелят подобни сревнования- на мен лично не ми допадат - като изпълнение на прекрасен замисъл. Което според мен също има значение. И другия варият - на случаен принцип също не ми допада защото се залага на късмета, а има много чудесни проекти които си заслужават да бъдат оценени и наградени.
    Не се оправдавам- обяснявам идеята си защо така реших да организираме играта. Като за първи път може би наистина има недооблисмени неща, но ще се постарая да няма ощетени и разочаровани.

    Благодаря ви на всички , приемам идеи и препоръки и ще се възползвам от съветите на Гери и регламента на следващата игра ще бъде по - динамичен.


    Успешен и усмихнат ден на всички :-)

    ОтговорИзтриване
  9. Мила, напълно съм съгласна с доводите и ми е съвсем ясно какво имаш пред вид. :)
    По този повод.. - не бях се замисляла за това, но ме подсетиха, че всъщност срока за гласуване трябва да стартира след приключване на играта, а не по време, защото постовете оставят хората с впечатление, че се очаква да гласуват още от сега.
    Което реално пък би ощетило по-късно включили се участници.
    А и гласуващите няма как да бъдат обективни, още повече, че може след като вече са гласували - да се появи проект, който им харесва повече.

    Всъщност това може и да е една от главните причини все още никой за нищо да не е гласувал и да не е коментирал като се замисля.

    Мисля, че може би е добра идея да се включи в условията някакво пояснение кога точно стартира и кога завършва гласуването, за да са наясно хората, защото за сега има само срок за участие.

    Много ти благодаря за това, че си отворена към градивни идеи.. Притеснявах се малко да споделя разсъжденията си:)

    Усмих!

    ОтговорИзтриване
  10. Ах,че много сте изписали,м даа има някои неточности,но...всички сте невероятни сладурки,всички проекти ми харесват,но най-искренно се радвах на картичката на Жени,хи хиххи,именцето на автобусчето "Big Yella",много ми легна на сърчицето!!!Давам гласа си за Жени!

    ОтговорИзтриване
  11. Ами да- то с една глава за какво по напред да се мисли!!! ОК- значи играта си приключа днес както сме решили, а ще се гласува до неделя 18.09.2010. Абосолютно съм съгласна и безкрайно ви благодаря за идеите1 Много ми помагате, вие сте чудесни!

    ОтговорИзтриване
  12. Силве -ти откри парада и въпреки че не си участвала ти благодаря за този жест и ще има награда и за теб. Айде повече смелост и на останалите.

    ОтговорИзтриване
  13. Аз, като буква "я" идвам най-накрая и май нещо не съм разбрала... Преди малко се включих с една картичка, но ако е изтекъл крайният срок, моля не ме бройте. Имах и друг проект, много по-оригиналан за случая, но беше качен на другия компютър, който ме "предаде" и се нуждае от преинсталиране, както и да е. Проектите на всички много ми харесват, успех!

    ОтговорИзтриване
  14. Всички проекти са чудесни! Най-много обаче ме грабнаха чантичката за 1-ви калас на Данка и седмичната програма на Ади. Трудно ми е да си избера кой от двата проекта ми харесва повече. Дано да има и топ 3. :)

    ОтговорИзтриване
  15. Давам 3 точки на Данка, 2 на Беаркис и 1 на Деляна.
    Дано не засегна някого, ако се случи, се извинявам.
    Всички творения са прекрасни и много идейни.
    Браво на всички!

    ОтговорИзтриване
  16. Както разбирам и аз мога да гласувам та:)))
    Давам 3 точки на Дани с тази невероятно красива раничка:)))2 точки на седмичната програма на Ади и 1 точка на Мими с картичката под номер 11:))))Успех на всички и се надявам ,че всички останали няма да се почувстват пренебрегнати:))Проектите ви са уникални и страхотни,но уви имам право да избера само трима:))
    Желая ви хубав и много креативен ден:))

    ОтговорИзтриване
  17. Страхотни картички!
    Ето и моите номинации:
    1. Deljana - 3 т.
    2. Irena - 2 т.
    3. danka - 1 т.

    Слънчев и усмихнат ден :))

    ОтговорИзтриване
  18. Аз съм за Данка!Хубав ден и от мен,на всички!

    ОтговорИзтриване
  19. Като пълноправен член на това общество и за да дам и аз пример- ще гласувам
    Иренка- 3 точки
    Данка- 2 точки
    Деляна-1 точка
    Оххххххххххххх - наистина е много трудно да избере човек.
    Само да поясня - тези които гласуват за 1 проект, ще считам че са дали по 3 точки.


    Слънчев ден и от мен!

    ОтговорИзтриване
  20. Много красиви произведения!
    Ирена- 3 точки
    Беаркис- 2 точки
    Деляна- 1 точка

    ОтговорИзтриване
  21. Моето гласуване е:
    Данка - 3
    Ирена-2
    Ади - 1
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  22. Deljana - 3т
    Данка - 2т
    bearkis - 1т
    Ох, не ми стигнаха точките - искам още няколко да раздам! Наистина избора не е лесен...

    ОтговорИзтриване
  23. Имам спомен, че точкувах вчера, пък не си виждам коментара...

    ОтговорИзтриване
  24. Мила, аз следя какво става тук- не съм виждала твоето гласуване, моля те да повториш!

    ОтговорИзтриване
  25. пфуу, докато изчета всички коментариии....
    Извинявам се,за невидението ми, но тези дни бях много заета и съм изпуснала мнооого....
    Та, май останах с впечатление че мога да гласувам без да участвам с проект. Ето и моят глас:
    1. Данка - 3 т. Страхотна си! Изумит елна и пълна с идеи!
    2. празно...
    3. празно...
    Извинявайте момичета,но всички сте страхотни и не бих се осмелила да ви поставя на 2 или трето място. Просто имам фаворит и това е Данка!
    И естествено да отдадем нужното внимание на организаторката на тази игра:
    Поздравления за начинанието! Като "прощъпулник" - не е зле! Всеки е тръгнал от някъде. Никой не се е родил научен и всеки има своето местенце под небето! С тези думи не искам да засегна никой, просто ми се ще да поощтря Дони и да споделя че това което прави ми харесва! Благодаря ти! Пожелавам ти "Само напред и нагоре!"

    П.П А аз се оплаквах от дългите коментари.... ;)
    Поздрави на всички!

    ОтговорИзтриване
  26. Може би нещо ме е издънил бразузъра вчера, не знам. Много дълго обмислях гласуването си, защото всички проекти са чудесни, беше ми трудно, но:
    3 т - Данка
    2 т - Bearkis
    1 т - Deljana

    ОтговорИзтриване
  27. Данка - 3т.за страхотната раничката на Нинка!
    Ирена - 2т.за трите прекрасни картички!
    Деляна - 1т.за стилната картичка!

    Макар, че всички творения са чудесни трябваше да избера само три!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  28. Не знам дали имам право на глас, но за мен Дани е победителката! С тази уникална раничка.... всички ни сложи "в джоба си"! Гласувам с 3 точки!

    ОтговорИзтриване
  29. Не съм вярвала, че може да е толкова трудно оценяването по този начин.... Всичките картички са страхотни сами по себе си....Всака една си има своята красота...Също ми костваше длго премисляне....
    Но ето и моята оценка...

    Deljana 3т.
    bearkis 2т.
    Ирена 1т.

    ОтговорИзтриване
  30. :) Хайде и аз да си кажа :)

    Дани - 3т.
    Иренка - 2т.
    Bearkis - 1т. :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!