Translate

понеделник, 20 септември 2010 г.

Приключи гласуването за Игра No1 !

Здравейте на всички!
Първата игра приключи , прилючии гласуването към нея! Ура!
Много, много , много ви благодаря на всички вас че участвахте толкова активно, че публикувахте своите проекти, че ме зтърпяхте да си поправям услоовията 100 пъти и че гласувахте въпреки неудобството. Благодаря ви от сърце.
Преди да кажа победителите искам да помоля всички който публикувахте картичките си и ти Силве, която откри гласуването, да ми изпратите адресите си на mail@svatbenipokani.com. Както казах още в началото- като дебютанти в игрите решихме да направил награди за всички участници.
Ето и топ 3 за Игра No1!
I - Данка- 33 т. безапелационна
II- Иренка 15 т
III- Деляна 11т.

Вие трчките имате възможност да продадете проектите си в http://www.arty-mark.com. С e-mail ще се разберем за подробностите.

ЧЕСТИТО на всички ! Благодаря ви още веднъж! Очаквам адресите ви за да си получите изненадите!

Очаквам и да участвате в Игра No2!

8 коментара:

  1. Честитооооо:)))))Много ви се радвам:)))Заслужихте си наградите;00

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на Дани за първото място, Честито и на Деляна!
    Искам да благодаря на всички които са гласували за мен :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на всички гласували за мен и моя проект! Честито на Дани и Иренка! Успех в следващата игра!

    ОтговорИзтриване
  5. Честитки и от мен,на всички работни пчелици!!!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря на всички , които гласуваха за моята чантичка.....толкова съм развълнувана и радостна....Честито на Деляна и bearkis за прекрасните проекти, които показаха.

    ОтговорИзтриване
  7. Да се поправя....Честито на Иренка, не на bearkis, не знам как съм направила грешката.....Може би защото над мене тя е сложила коментар и името й отгоре...не знам..
    Рени, извини ме моля те, може би от вълнение....Целувки и прегръдки...

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!