Translate

вторник, 24 януари 2012 г.

Победители от Игра 31- Щрак


Здравейте :-)
Успокоиха ли се духовете? Вчера умишлено не влязах в блога и не писах нищо , за да дам малко време на всички да се успокоят и да отмине това напрежение. Аз лично много съжалявам за неприятните чувства, които завладяха това местенце , но вярвам че всичко ще се оправи благодарение на вас :-) Току що отново прочетох всичко и взех някои решения за играта и правилата, но ще ги споделя в следваща публикация, за да не упорочавам награждаването все пак!

Малко уточнение ,че направя относно гласуването. Не съм взела под вниамние точките от така спорните гласуания от анонимни и неясни източници. Също така не съм влючила 1 точка за goldie  от Lionelsa, защото goldie   има две участия и незнам за коя от двете става точно дума. Не съм взела под внимание гласуването на Esi ,защото е гласувала за три проекта с по три точки. И последно не съм взела под внимание 1 точка от Petrа, която е гласувала за новер 18, какъвто няма :-) .Поради изгубеното време в уточнения и изяснявания , ви оставих още един ден за гласуване и съм броила всички гласувания до този момнет. Явно всички сме били доста развалнувани и са се получили дребни грешки, но за да е колкото се може по справедливо правя това уточнение.

И така... отново бяхте много креативни и показахте изключително интересни идеи. Поздравявам всички за старанието и активността в тази игра. Много ви благодаря наистина! Благодаря ви , че имате мнение, което изкавате и че винаги можете да ни зарадвате с нещо оригинално и красиво!


С голяма радост ви представям и победителя в играта, а това е 8.Ellie - с 37 точки




Отново най-находчива се оказа Te4eto, която първа гласува за Ellie . Към натрупаниете и точки ще прибавя и нови 37.




Можете да си изберете нещо от наградите предвидини за играта и да ми пишете .


От сърце ви пожелавам много добро настроение и заповядайте в следващата игра 32- Многопластова картичка!


Поздрави и усмихнат ден от мен!

2 коментара:

  1. Благодаря за високата оценка и подкрепата!

    ОтговорИзтриване
  2. Поздравления към Ellie, за страхотната идея, която е успяла да реализира толкова добре! Останах впечатлена от картичката й и след разразилия се спор (в който, не успях да взема страна), се радвам, че точно нейната прекрасна картичка е победител в тази игра!
    Дони, на теб, пожелавам по-малко негативни настроения да се изливат тук, защото това местенце е създадено за удовлетворение и забавление и трябва да остане такова!

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!