Translate

понеделник, 19 септември 2011 г.

Победители от Игра 22


Здравейте творящи :-)
Страхотни две седмици, а? Невероятни проекти и още по- прекрасно настроение. Няма да увъртам , защото предполагам  за какво сте се отбили тук. За да видите победителите. И така първо малко уточнение относно точките и ако някой е против да казва навреме.
Първо-от галсуването на КаРи правя малка поправка и давам 1 точка на номер 3. Bearkis    . Тъй като е уточнила името на проекта , объркване няма.
Второ- От галсуването на Le давам 3 точки на номер1. Иванина   , останалите "всички точки" няма да може да се впишат :-)
Трето- от гласуването на Петя няма да се зачитат трите точки нито за номер 10 нито за номер 20. Ако ги признаем, ще е грубо нарушаване на правилата за гласуване, а ако взема само една от трите точки, няма да съм точна, т.к. незнам кой от двата проекта все пак с малко е по- привлекателен според нея.

Още едно уточнение и по-конкретно към bellnell, когато представяте повече от един поект, е хубаво и дори задължително тук в играта да публикувате снимките като отделни предложения., т.к тук гласуваме за проект. Когато в една публикация има много проекти не е ясно за кой от всичките се гласува.

И така благодаря ви на всички и на тези  с малкте неточности също ,т.к. без вас намаше да можем да сме конкретни и нагледни при уточняването на правилата. Надявам се всичко вече да е наред и да обявим  победителите


Първо място за проект номер 3. Bearkis


първи подгласници- 20. Valchen  и 1. Ivanina- с 20точки
втори подгласик-11. Голди  - 15 точки




Първо място за галсуващ- Te4eto





Спечиални поздравления за Te4eto, която освен че е намерила  победителя първа е намерила и първите подгласници първа!


И така Честито и  моля победителите да ми пишат за да се уточним за наградите! Ако искат могат да си сложат и по едно лого в  блога като спомен от своята победа.


Каня ви и в новата игра- Мечтания дом. Надявам се следващите две седмици отнова да се забавляваме заедно!

ХУБАВ ДЕН ОТ МЕН!

3 коментара:

  1. Ихааа и аз там ... малко ми е съвестно, че без участие съм наградена, но такива са правилата, благодаря!

    Честито на спечелилите! Страхотни картички участваха, избора беше труден и се радвам, че спечелиха моите фаворити!

    ОтговорИзтриване
  2. Ха!Имам спечелил проект,много благодаря на гласувалите за мен!Аз съм все още в друго "измерение "и пропуснах доста неща...Честито и на другите печеливши!
    Хубави празнични дни на всички вас!

    ОтговорИзтриване
  3. Е ха!И аз имам спечелил проект!Благодаря на всички гласували и честито на всички победители!Хубав ден на всички!

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!