Translate

петък, 23 декември 2011 г.

Игра 30- Подаръци ще има...


Здравейте:-)!
Не остана никакво време до Коледа и вече всички очакваме с нетърпение добрия старец с пълния чувал. А вътре какво ли ще има? Ако и вие като мен предпочитате, да подарите (и да получите) нещо малко , но от сърце, направено със собствените  ви ръце можете да се включите в следващата игра 30, която се казва "Подаръци ще има..." . Незнам как е при вас, но аз изживявам празниците няколко дни преди настъпването им именно , докато ги подготвям  и опаковам. Тази година поради липса на време , реших да вложа нещо от себе си в готови неща, но също така съм направила и нещо абсолютно сама. Ето какво ще получат някои от моите близки.





В тези две кутийки се крият едни много ароматни мъфини, почти като истински , само че са от сапун. За целта разтопих на съвсем слаб огън, сапун с малко глицерин ( от аптеката) . Настъргвате или нарязвате на дребно сапуна , слагате няколко лъжици глицерин и бъркате докато се получи каша. След това , изливате в желаната форма и изчаквате да изтине. Аз използвах силиконови формички за мъфини . Като ги извадих от формичките ги поръсих с канела :-)











Очаквам с неърпене да видя и вашите малки изненадки!
А ако сте си направили и венче можете да го споделите с нас до края на деня в ИГРА 29


От сърце ви пожелавам весели парзници и много топлота.




Тема : "  Подаръци ще има... "
Срок за участие : 06.01.2012 23:59ч
Срок за гласуване:08.01.2012 23:59ч



18 коментара:

  1. Прекрасно,Дони!Обичам червени чехлички...в момента свивам пръсти,дано дойдат и при мен...Сапунчетата са великолепие!Аз отдавна правих ,но сложих канелата в началото и сега имат много неопределен цвят...Ще пробвам пак,идеята ти е чудна!Хубава, уханна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Когато подаръците са с толкова любов, сигурно ще направят получателите си щастливи!
    И аз май харесвам повече презпразничната част-заради вълнението, очакванията и стремежа да зарадваш другите :)
    Весели празници ти желая и някое коледно вълшебство-също! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ех,че красиви са мъфините...Наистина в първия момент ги помислих за истински..
    Страхотно предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  4. Така и така съм будна, та да открия гласуването...
    Изборът ми беше изключително труден...всички творби са страхотни. И все пак, ето и фаворитите ми:
    10. Красимира Иванова - 3т.
    41. Daisy - 2т.
    20.Lidiq Kostova - 1т.

    ОтговорИзтриване
  5. 51.Bearkis - 3т.
    35.bellnell - 2т.
    26.nelly's handmade - 1т.

    ОтговорИзтриване
  6. 44. Lidiq Kostova - 3т.
    11. Toni - 2 т.
    35. Bellnell - 1 т.

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник на всички който празнуват!Този път ще гласувам за три момичета за който досега не съм гласувала.Наистина всички проекти са чудесни и си личи с колко много любов са направени!
    35.bellnell 3т.
    29.Поли 2т.
    11.Тони 1т.
    Успех и весел ден :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ех,че много страхотни подаръци.моят избор е:
    16.Фани-3т
    13.Голди-2т
    34.Ива - 1т

    ОтговорИзтриване
  9. Ето кои подаръци си избрах аз:
    35.Bellnell - 3т.
    42.Veselina - 2т.
    11.Toni - 1т.

    ОтговорИзтриване
  10. Много ме затруднихте момичета,прекрасни подаръци,направени с много сърце,но все пак трябва да се спазват правилата ,ето и моя избор:
    25.Bearkis-3т
    26.nelly's handmade-2т.
    36.bellnell-1т.
    Успех,момичета!

    ОтговорИзтриване
  11. Толкова много очарователни подаръци! Поздравления за всички! :)
    Но аз ще гласувам за тези подаръци:

    46. - 3т
    24. - 2т
    13. - 1т

    ОтговорИзтриване
  12. Много труден избор... много страхотни неща, много!!!!

    No.18 - Fany - 3т.
    No.44 - Lidia Kostova - 2т.
    No.33 - Mila - 1т.

    ОтговорИзтриване
  13. МНооого труден избор -прекрасни проекти особенно на Голди и Мила понеже са с повече от 1 проекти и то все от хубави по хубави избрах по един .Момичета нека не стихва ентусиазма ви и бъдете все така креативни Успехи на всички ви!!! 13-Голди 3 т. 33 Мила-2 т. 39 Маги 1т.

    ОтговорИзтриване
  14. Много труден избор! Всички проекти са прекрасни и все пак аз гласувам за:
    №42 - 3т.
    №44 - 2т.
    №26 - 1т.
    Успех!

    ОтговорИзтриване
  15. Това е моят глас :
    № 40 - 3 т.
    № 35 - 2 т.
    № 46 - 1 т.
    Поздрави и успех на всички !

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!