Translate

вторник, 14 декември 2010 г.

От Кали

Здравейте, не мога да не  ви споделя какво ми се случи . Днес получих страхотна изненада от Кали- нейните невероятни сладки.Моят мъж често казва- минутка сладост в устата, цял живот на д...., е този път не е прав. Минутите са много и те са за наслада на очите, а не на устата. Много ме развалълнува и й благодаря й от сърце за милият жест.  Аз още не съм окрасила дома си, но за мен Коледа започва от днес с това чудно колетче от Кали!


Имате и специална покана от мен да участвате в новата игра.

Поздрави от мен, дано и вие да имате повод за усмивки днес!

2 коментара:

  1. мммм,че интереснооо и вкусноооо!Честито!

    ОтговорИзтриване
  2. Изглеждат много вкусни :-)
    Моля те, изпрати ми адреса си на n_petrowa@abv.bg, за да ти изпратя картичка :-)

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!