Translate

понеделник, 25 октомври 2010 г.

Новите награди

Здравейте , първо да ви пожелая успешна и вдъхновяваща седмица.Сега да съобщя на всички, които ми изпратихте адреси- скромните наградиза ИграNo4- да използваме шаблони съм ги изпратила днес, така че скоро ще са при вас.
Сега да покажа новите награди и да припомня ,че Игра No5-  "Храна", подължава до 29.10- петък. Очаквам ви с нетърпение. До тук каквото сте публикували е невероятно и предстои още е едно трудно и емоционално гласуване. Надявам се искрено да се включите  събота и неделя 30 и 31.10 - с коментати и гласове за предпочитаният от вас проект. Може би този път няма да съм първа аз, защото ги гледам вече втора седмица и още не съм си избрала. И така отворете шкафа в кухнята и ще намерите невероятни съкровища за вашите картички и проекти, които нямам търпение да видя.


Като на снимката са изрязани от тъмно син релефен  220 гр. картон , вие можете да си изберете- още черен релефен 220 гр или златна перла -200 гр. картон.

Успех , вдъхновение и много с усмивки от  мен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря че посетихте блога!