Translate

петък, 5 ноември 2010 г.

Продължаваме...

Здравейте на всички в петък, когато няма да имa нова игра, т.е. продължаваме със старата. Много се съмнявам в това прекрасно време, че през тази седмица ще сте по-дръхновени за зимни дрешки. Но ще опитаме. А и аз не съм готова с проекта си за следващата игра.
Та така до 12.11петък продължава Игра No6 - "Зимните ми дрешки". На 13.11 и 14 11 се надявам заедно да изберем най-интересните проекти.

Пожелавам ви от сърце слънчево настроение и много вдъхновение!

3 коментара:

  1. Ох, надявам се и в тази игра да мога да се включа, макар и пак в последния момент...имам идея,но нещо нямам време за осъществяването й :))) Ааа и само да напомя на Доника, че вече сме 11-ти месец, макар и на мен да не ми се иска да е ноември, но...:)))Приятни почивни дни на всички

    ОтговорИзтриване
  2. Дони мила ,ако измисля още нещо и имам време ще го спретна:)))А пък дали сме 10 или 11 все тая:)))Ние нали се разбрахме:)))
    Целувки:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Да ,да за щастливите без часовниците е ясно,ама за тези които закъсняват не с дни а с месеци какво да кажем?!?!? Извинете за грешката -за 12.11 и т.н става дула:-)

    ОтговорИзтриване

Благодаря че посетихте блога!